Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sprzedaz.prestigebuty@gmail.com. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie przed upływem 14-dniowego terminu.
Zwracany towar wyślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Graniczna 24, 42-125 Kłobuck, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z  powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.

Reklamacje

Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.
W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail: sprzedaz.prestigebuty@gmail.com.
Co do zasady ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy,
- obniżeniu ceny.
Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Miejscowość, data

Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Nr. zamówienia

Do
Z.P.H. "Polak" Produkcja Obuwia
Wojciech Polak
ul. Graniczna 24
42-125 Kłobuck

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
odstępuję od umowy nr ...................., zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu
towaru  ……………………………………………
Proszę o zwrot kwoty ……………… na nr rachunku bankowego:
 
……………………………………………………………………………………………………………

…………………...............................
podpis konsumenta

 

FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU

Miejscowość, data

Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Nr. zamówienia

Do
Z.P.H. "Polak" Produkcja Obuwia
Wojciech Polak
ul. Graniczna 24
42-125 Kłobuck

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………. towar jest niezgodny
z umową (wadliwy). Wada polega na ……………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………….
Numer zamówienia (dostępny po zalogowaniu lub w wiadomości e-mail potwierdzającej
zamówienie)
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………
 
Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. . Z uwagi na powyższe, na
podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
 
•        żądam nieodpłatnej naprawy towaru
•        żądam wymiany towaru na nowy
W przypadkach określonych w przepisach:
•        składam oświadczenie o obniżeniu ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł,
•        składam oświadczenie o odstąpieniu od umowy
proszę o zwrot podanej kwoty na konto
………………………………………………………………………
 
/przekazem pocztowym na mój adres ……………………………………………………....

…………………...............................
podpis konsumenta